Strateginių brendų kūrimas

Strateginių brendų kūrimas

Didžiausia strateginė verslų klaida yra manymas, kad brendas – tai logotipas. Taip nėra!

Mėgiamiausias mūsų brendo apibrėžimas yra štai toks. Stipriui galima vadinti tokį brendą, kuris prisitaiko prie nuolat augančių lūkesčių. Išskaidykime šį apibrėžimą į atskiras dalis:

  • Stiprus brendas yra galingesnis, patikimesnis ir prasmingesnis už logotipą. Jis turi energijos ir su juo siejama daugybė dalykų. Naudodamiesi paprasčiausiais paveikslėliais to negausite.
  • Stipriu brendu galima pasitikėti – visa, ką jis daro, sako bei praneša, laikui bėgant nesikeičia. Klientai nori tikėti brendo vertybėmis, tad nuoseklus elgesys skatina lojalumą bei pasitikėjimą.
  • Nuolat augantys lūkesčiai sukuria ilgalaikius santykius. Klientai turi žinoti, kurlink jūsų brendas juda, ir su juo sieti tam tikrą asmenybę.

Strateginių brendų kūrimas yra vertybių, asmenybės bei charakterio savybių pavertimas brendu, kuriam gyvybės suteikia stiprus logotipas, spalvų paletė, diapazonas, pozicija bei tapatybė.

  • Brendingas sumažina numanomą riziką sudėtingame su pirkimais susijusių sprendimų priėmimo procese.
  • Brendingas yra vienintelis būdas, kuriuo produktą galima paversti prasmingu kitų žmonių akyse per mažiau nei 5 sekundes.
  • Brendingas suteikia jums galimybę kontroliuoti daugybę parametrų, pagal kuriuos jūsų verslas bus vertinamas, ir kurie, siekiant klientų ištikimybės, yra esminiai.

Brendai neša pinigus – tai apčiuopiamas turtas, turintis realią rinkos vertę. Jei nesinaudojate brendingu, jums belieka kautis keičiant kainas – jums reikia brendo.