Socialinių tinklų valdymas

Socialinių tinklų valdymas

Dauguma šiandieninių verslų savininkų mano, kad jiems turi būti atstovaujama socialiniuose tinkluose, tačiau retas suvokia su tuo susijusius potencialius pranašumus bei riziką.

Įmonės, nevykdančios tiesioginės rinkodaros savo klientams, neskuba imtis koordinuotos socialinių medijų strategijos. Paslaugas teikiantiems verslams šiuo atžvilgiu sekasi geriau, tačiau daugumą su tuo susijusių darbų jie paveda praktikantams.

  • Bendravimas per socialinius tinklus yra tiesioginio transliavimo įrankis.
  • Socialinių tinklų klausymo strategijos suteikia pirmenybės konkuruojant dėl tikslinių rinkų.
  • Socialinių tinklų pranešimai suteikia pačių naudingiausių įžvalgų – jei tik žinote, kodėl ir kur jų ieškoti.

Esama daugybės akivaizdžių priežasčių, kodėl verta strategiškai pasitelkti socialinius tinklus. Taip yra ne vien dėl to, kad šiuose tinkluose jūsų klientai vieni su kitais bendrauja bei leidžia laiką; ne vien dėl to, kad socialiniuose tinkluose žmonės slepiasi išėję į viešumą – taip yra daugiausiai dėl to, kad tai yra išmatuojama brendų rinkodaros, tiesioginės rinkodaros, reklamos, konkursų bei pardavimų prognozavimo forma.

  • Skirtingos socialinių tinklų svetainės pasižymi skirtingomis savybėmis. „Twitter“ vartotojai smarkiai skiriasi nuo „Facebook“ vartotojų, o šie, savo ruožtu, skiriasi nuo „Pinterest“ ar „LinkedIn“ vartotojų. Socialinių tinklų bendruomenių skirtingumas reiškia, kad jūsų brendas turi būti lanktus.
  • Siekiant efektyvumo, reikia teisingai pasirinkti konkrečiai tai dienai ar net valandai tinkamus pranešimus.
  • Socialinių tinklų paskyrų automatizavimą pasitelkti reikėtų tik kaip platesnės strategijos, konceptų išbandymo bei reagavimo dalį, arba siunčiant strategiškas žinutes. Pranešimus rašyti turėtų žmonės, nes taip klientus lengviau sudominti bei paveikti.

Daugiau nei 95% verslo įmonių savininkų, kurie per socialinius tinklus rinkodarą vykdo jau ilgiau nei 2 metus, teigia, kad tai padėjo jų verslui tapti geriau matomam.