Potencialų klientų paieškos

Potencialų klientų paieškos

Dažniausiai minimas verslo įmonių, su kuriomis bendraujame, iššūkis yra nesugebėjimas surasti užtektinai potencialių klientų.

Potencialių klientų paieškos dažnai laikomos sudėtingiausia verslo dalimi, tačiau pasitelkus skaitmeninę rinkodarą tai padaryti pakankamai nesudėtinga. Kaip bebūtų, atlikti reikia daugiau, nei vieną veiksmą:

  • Organiškai potencialūs klientai atsiranda iš natūralaus srauto, žmonėms aptikus vertingo turinio kur nors internete ir paspaudus nuorodą arba iš radus svetainės pavadinimą paieškos sistemoje įvedus kokį nors raktažodį. Skaitmeninės nuosavybės tobulinimas siekiant padidinti potencialių klientų skaičių yra pats strategiškai efektyviausias būdas gauti nuolatinių įplaukų;

  • Nupirkti potencialūs klientai atkeliauja iš daugybės įvairių šaltinių, tame tarpe – ir iš socialinių bei nukreipiančių tinklų. Šis srautas atsiranda iš karto ir yra svarbi bet kokio pardavimų piltuvėlio dalis, tačiau jo reakcijos labai skiriasi nuo organišku keliu atėjusio potencialaus kliento;

  • Daugybė įmonių skiria nepakankamai dėmesio referral leads, gautiems iš dukterinių bendrovių, strateginių susivienijimų ir net iš savo pačių klientų bei potencialių klientų sąrašų. Jie įgyjami pigiausiai, pasižymi aukščiausiu pavertimo koeficientu ir turi esminės reikšmės bet kokiai gerai kampanijai.

Tobula yra tokia kampanija, kuri paveikia potencialius klientus, atkreipia jų dėmesį ir įtikina juos žingsnis po žingsnio stumtis į priekį. Pastovus to kartojimas siekiant užtikrinti stabilų srautą yra tikras šio mokslo menas.

  • Nuspręskite, kokio rezultato pageidaujate – kur ir pas ką potencialus klientas keliaus;

  • Nustatykite klientų patirties kiekviename jų sąlyčio su brendu taške.

  • Sumažinkite įgijimo kaštus pasitelkę kūrybingą rinkodarą.

Potencialių klientų paprasčiausia įgyti perpratus antrinius žingsniu ir tai, kad nutinka po pirminio kontakto – susidomėjimo skatinimą, troškimų kūrimą ir įtikinimą per veiklą.