Pardavimų ir pavertimo piltuvėliai

Pardavimų ir pavertimo piltuvėliai

Tik 4% visų žmonių, kurie gali tapti jūsų klientais, yra tiesioginėje pirkimų zonoje. Pardavimų piltuvėliai įtraukia likusius 96% ir taip padvigubina svetainės lankytojų pavertimo klientais koeficientą.

Pernelyg daug verslo įmonių rinkodarą laiko ne paveikos, o pardavimo veikla. Pardavimų piltuvėliai konkrečiu momentu sutelkia vartotojų bei pirkėjų dėmesį ties vienu sprendimu.

  • Pirminiai žvalgybiniai pranešimai vadinami potencialių klientų magnetais ir, iš esmės, yra paprasčiausi kvietimai arba susidomėjimą keliantys elementai, skatinantys žmones paspausti kokį nors mygtuką ar nuorodą;
  • Norint išlaikyti naujus lankytojus, reikia suteikti jiems priežastį. Pasilikti ar ne jie nusprendžia per pirmąsias 3 sekundes nuo apsilankymo akimirkos. Pagrindinis svetainės puslapis yra lyg viešbučio vestibiulis, kuriam reikia skubiai lankytojus norima linkme nukreipiančių kanalų;
  • Sugrįžtantys klientai yra tų 96% dalis ir kai jie sugrįžta, jie privalo gauti naudos, atlygio bei bendravimo. Pardavimų piltuvėliai grąžina juos į gilius vidinius paveikos puslapius. Ši žmonių grupė grįžta dėl el. paštu gaunamo turinio, naujienlaiškių, White Pares ir medžiagos, kurią galima parsisiųsti.

Pardavimų piltuvėliai tiek nustato netinkamus potencialius klientus, tiek giliau įtraukia ir link pardavimų nukreipia tuos, kurie tinka.

  • Pardavimų piltuvėlių kūrėjams reikia įvairios skaitmeninės nuosavybės bei pardavimų įtakojimo įgūdžių;
  • Potencialaus kliento statuso nustatymas yra esminė efektyvaus piltuvėlio dizaino savybė;
  • Kliento patirtis turi būti sklandi ir intuityvi.

Kokybiškai sukurti pardavimų piltuvėliai veikia kaip begarsės, filtruojančios, svetainės lankytojus klientais verčiančios bei pajamas kuriančios mašinos.