Kampanijų valdymas

Kampanijų valdymas

Visa, kas susiję su skaitmenine rinkodara, galima pamatuoti. Tai reiškia, kad nenusisekusios kampanijos yra nepateisinamos.

Šiais laikais rinkodara nebesiremia principu „išlaidauk ir tikėkis geriausio“. Šiandien tai kūrybiškas mokslas, besivadovaujantis analize, kūrybiškumu bei koordinacija.

  • Mūsų interpretavimo patirtį sudaro puikus „Google Analytics“ bei daugybės kitų praktiškumo duomenis generuojančių įrankių išmanymas. Mes žinome, ką daryti su gauta informacija.
  • Mes siūlome ne tik brendo matomumo, bendravimo per socialinius tinklus, potencialių klientų bei srauto generavimo strategijų ir pavertimo optimizacijos kampanijas, tačiau taip pat ir tradicinį paieškos sistemų optimizavimą ir pay per click media.
  • Daugelis žmonių pamiršta sukurti patrauklų pardavimų puslapio dizainą bei kokybišką kampanijos turinį. Efektyvios kampanijos yra koordinuotų turinio komponentų mišinys.

Kruopštus tikslų, paveikslėlių, dizaino sprendimų bei pranešimų parinkimas ženkliai sumažina rinkodaros kaštus, padidina konkurencingumą, efektyvumą ir, galiausiai, pelną.

Esama daugybės akivaizdžių priežasčių, kodėl verta strategiškai pasitelkti socialinius tinklus. Taip yra ne vien dėl to, kad šiuose tinkluose jūsų klientai vieni su kitais bendrauja bei leidžia laiką; ne vien dėl to, kad socialiniuose tinkluose žmonės slepiasi išėję į viešumą – taip yra daugiausiai dėl to, kad tai yra išmatuojama brendų rinkodaros, tiesioginės rinkodaros, reklamos, konkursų bei pardavimų prognozavimo forma.

  • Kampanijoms dažnai sukuriami pardavimų piltuvėliai. Esama transliavimo „kabliuko“, skirto reklamuoti srautą kaip reklamą, reklamjuostę, solo ad, Adwords arba tinklaraščio įrašą. Taip pat esama „tinklo“, kuriame tas šis srautas paverčiamas suplanuotu veiksmu.
  • Kampanijos yra skirtingų elementų mišinys, kurį sudaro el. paštas, tiesioginis paštas, video bei audio skambučių integravimas.
  • Pagrindinė visų kampanijų taisyklė yra išbandyti ją mažu mastu, o tada išplėsti.