Yoplait

“Buvimas ne namų kanale atnešė 9,2 milijono svarų pelno”

The Yoplait Briefing Process

Iššūkis

Yoplait“ pasamdė mus tam, kad susidorotume su strateginės rinkodaros iššūkiu. Ši įmonė puikiai konkuravo tokiuose Jungtinės karalystės prekybos tinkluose kaip „Tesco“, „Asda“ bei „Sainsbury“ – didžioji dalis jos pardavimų apimties (95%) ateidavo šiuo rinkodaros kanalu.

Ji buvo 3 ar 4 didžiausia konkurentė šioje rinkoje, daugiausiai uždirbanti vaikams skirtų prekių nišoje. Iššūkis buvo padidinti savo valdomą rinkos dalį pagerinant prekių platinimą, pardavimus bei efektyvumą.

Mūsų metodai

  • Nuodugnus internetinės rinkodaros dokumentacijos tyrimas;
  • Vidiniai interviu su rinkodaros bei pardavimų darbuotojais;
  • Lydimų bei nelydimų kanalų auditas;
  • Išorinė lyginamoji analizė pasitelkiant tradicinius strategijos modelius.

Kelionė

1

Rinkos bei konkurentų perpratimas

2

Segmentų išdėstymas segmentacijos schemoje

3

Suinteresuotųjų kompanijos asmenų apklausa

4

Aplinkos galimybių auditas

5

Listingo matricos sukūrimas

6

Marko rezultatų pristatymas

7

Išvadų pritaikymas

Spustelkite kairiuoju pelės mygtuku ir judinkite į šoną

Yoplait Results

Rezultatai

  • Priimti pasiūlymai įsikurti ne namų kanale, atnešę 9,2 milijono svarų vertės pelno;
  • Priimti pasiūlymai suformuoti vidinę, skaitmeninės rinkodaros komandą iš 5 asmenų, sutaupę 300 000 svarų, kurie būtų buvę išleisti samdant užsakovus iš išorės. 

Jei norite sužinoti, kaip šių rezultatų galite pasiekti ir jūs – susisiekite su mumis.

Skambinkite nr.: +370 (670) 72 258 arba