Robert Allen

“Vien papildomų pardavimų kampanija atnešė 100 000$ pelno”

The Robert Allen Briefing Process

Iššūkis

Robertas Alenas yra „New York Times“ bestselerių autorius ir JAV gerai žinomas asmeninio tobulėjimo industrijos narys. Tokios jo knygos kaip „Jokių pinigų“ ir „Daugybiniai pajamų šaltiniai“ tapo pavyzdžiu knygoms apie gerovės kūrimą, kurių patarimais naudojasi milijonai žmonių visame pasaulyje. Iššūkį sudarė net keletas punktų:

  • Jungtinėje karalystėje bei Europoje neįtvirtintas brendas;
  • Lojalumo stoka ir prasti produktų (kitų, nei knygos) pradavimai;
  • Vietinės rinkodaros infrastruktūros stygius;
  • Vietinių seminarų infrastruktūros nebuvimas;
  • Atstovavimo internete nebuvimas.

Mūsų metodai

  • Strateginio rinkodaros brendo centravimas bei repozicionavimas;
  • Strateginio brendo matomumo kampanija, siekiant įsitvirtinti vietinėje rinkoje;
  • Skaitmeninės kampanijos sukūrimas;
  • Vietinių bendros įmonės partnerių verbavimas;
  • Turas po kelis miestus.

Kelionė

1

Atnaujinti kursai, kuriems suteiktas naujas brendas

2

Darbaknygių bei turinio sukūrimas

3

Klientas apmokytas kurti video turinį

4

Skaitmeninių reklaminių kampanijų sukūrimas

5

Turo renginių organizavimas

6

Vadovavimas pagrindiniam renginiui

7

Papildomų pardavimų renginio rinkodaros užduočių atlikimas

Spustelkite kairiuoju pelės mygtuku ir judinkite į šoną

Rezultatai

  • Brendo matomumo pagerinimas;
  • Įvykdyta „Facebook“ kampanija, skirta matomumui pagerinti;
  • Sukurta nuosekli vietinio brendo tapatybė bei žinia;
  • Rinkodaros kampanija el. paštu dvigubai padidino puslapio atvėrimo koeficientą;
  • 3 renginių dėka buvo parduota 120 bilietų į pagrindinį renginį;
  • Turinys repozicionuotas ir sukurta nauja programa „daugybiniai milijonų šaltiniai“;
  • Papildomų pardavimų renginys atnešė pardavimų už 100 000$.

Jei norite sužinoti, kaip šių rezultatų galite pasiekti ir jūs – susisiekite su mumis.

Skambinkite nr.: +370 (670) 72 258 arba